chillepill

Börjdag dagen med engelska där vi skulle läsa. Vi höll på att löka ihjäl så vi gick ut och satte oss och lyssnade på musik (och läste lite) istället.
På håltimmen så spelade jag och tre andra i klassen Buzz. Haha det var hur kul som helst! Jag vann en gång med Felicias hjälp dock! Den ni!
Sedan skulle vi skriva om internet om hur det ser ut idag och vad som kommer att hända i framtiden. Jag håller på/är sjuk så mitt hjärna var mest som potatismos idag. Samma med mina ögon, fejs och hår. Ville bara hem och sova. Men man måste ju till skolan, plus att jag hade utvecklingssamtal efter skolan med lille Glennis :)

Nu sitter jag här och orkar knappt hålla ögonen öppna... näsan rinner och halsen bränner - skit.
Och som grädde på moset så har jag typ världens största myggbett på armen från i måndags. KLIAR SOM FÄÄÄN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0