Brun

Nu håller jag på och försöka lista ut hur man får bäst resultat av BUS. Har nu peelat hela kroppen och smörjt in med en fet lotion, som det står att man ska göra. Nu är det bara BUS:en kvar... Känns nästan lite läskigt, haha. Jag menar man kan väl inte smörja in hela kroppen på en gång? Eftersom man böjer sig för att nå överallt? Får nog ta lite i taget tills det har torkat. Om man nu kan göra så... Blir det för fel så får jag väl försöka peela av allt, haha.
Nu tycker ni säkert att jag är helt dum i huvudet som ska smörja in mig med BUS, jag som redan är så brun? Men vet ni vad, jag tycker faktiskt inte att jag är så brun längre.. :)  Så därför tänkte jag smörja in mig lite bus, nu när det är linne och nästan shortsväder. DÅ är det ett måste (nästan) att vara brun tycker jag - så otroligt fräscht! Nej, nu ska jag nog börja smörja in mig... *Svälj*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0