1:a maj

Gick och la mig runt två igår, brukar aldrig aldrig gå och lägga mig sådär sent. Speciellt inte själv. Men jag ville inte va den enda som var uppe sent igårkväll. Så här satt jag, på mitt rum med en cider med alkohol i och hade högsta volym på spotify med min egna blandade partylista - gött!
Jag som inte alls brukar gilla att festa, blev faktiskt på humör igår... Speciellt när alla mina vänner var ute på party lite överallt, men det var nog bäst att stanna hemma igår tror jag. Såg massa poliser och nattvandrarmammor som var ute och tittade om deras barn var okej.
Men när Sabina ska ha utflyttningsfest, då jäklar!

Vaknade runt elva idag, brukar aldrig aldrig göra det? Tror dock att jag vaknade lite innan och sedan somnade om då.
Mamma sa att vi skulle ha en familjedag idag.. Tja, jag och mamma satte oss framför Talang och sedan var den familjedagen över höhö.
Tror faktiskt att jag ska ta en cykeltur runt Varpan när det blir lite finare väder, spöregnar ute just nu. Eller nej nu var det borta, men jag sticker ut lite senare ändå ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0