100503

Sådär, nu är jag hemma från ridningen (på min pojk ni vet). Nästa gång så kanske min faster och min farmor ska komma och titta på mig, det ska bli trevligt men lite nervöst haha.

Imorgon har vi nationelltprov i engelska, efter det har jag inga lektioner - ta med mig en godis/chipspåse (gör situps efteråt...) hem och se nån bra film tycker jag låter exeptionellt bra! Eller så ska jag shoppa lite granna med mina pengar som jag fått av släkten idag. Av farmor fick jag 'farmors kakor' som dom heter så passanade, haha. Världens (menar det verkligen!) goaste kakor! Gaah... ska ta en... eller två efter maten. Gött!

Kommentarer
Postat av: Bragekarolina

Great site. Good info

2011-05-25 @ 15:09:11
URL: http://bragekarolina.bloghandler.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0