YES

Efter skolan åkte jag, Sandra och Sabina till Friskis&Svettis för att intervjua deras informationschef (?) till vårat arbete vi har i både svenska och mediakommunikation. Hon var hur trevlig som helst, och vi var inte alls nervösa (jag brukar typ sitta helt stum, men inte nu inte!). Plus att vi fick gratis Bonaqua och en tidning.
Rapporten ska vara klar nästa vecka men då är inte jag hemma, så jag ska antingen bli klar denna vecka (om jag hinner) eller så lämnar jag in den efter påsklovet.

På matten idag så kom inte våran lärare så vi stack till caféterian och 'läste', eller ja, sandra läste ;)  Och åt den beroendeframkallande dammsugaren.
På mediakunskapen tittade vi på en otrooligt låååångtråkig film om Ingmar Bergman...
På mentorsgruppen bestämde vi filmkväll imorgon i skolan, kul!
På spelutvecklingen gjorde vi en mask som kröp ihop och ut igen, kuuuul.

Nu ska jag kopiera lite papper åt mina kära vänner!

Howdy!

Kommentarer
Postat av: sandra

Mummmmmmms för damsugare <3 <3 <3 <3 <3

2010-03-23 @ 21:09:30
URL: http://saandranormaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0