Vårshopping

När jag var nere på stan så mötte jag på Sandra som också gick själv, men skulle gå med sin syster senare.

Jag letade extra mycket efter ett par jeansshorts och visste precis vilka jag skulle ha. Ett par trashiga från H&M för endast 99:-! Sjukt bra pris ju! Men jag var inte den enda som tyckte det... fanns bara i storlek 38 kvar när jag provade dom, och dom var för stora så det blev inga.. Hittade andra snygga också men dom kostade runt 300 så njaa...

Hittade mycket fina vår/sommartoppar från Gina Tricot som jag fick med mig hem:



Topp med världens härligaste mönster från Gina Tricot

Topp som blir jättesnygg med en brun kropp till, från Gina Tricot

Superskön mössa från Indiska. Har en likadan i lila också.

Kom på att det är ju första mars idag! Jag fyller år om exakt 28 dagar! :) (29:e) Och om exakt 26 dagar befinner vi oss på planet till Thailaaaaaaand!!!



Foto: Jag. Zorro hälsar! Han är nog lite irriterad på mig när jag spelar hög technomusik i mina högtalare ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0