VÅREN ÄR HÄR

När jag klev av min buss och började att traska hemåt så såg jag något som jag inte har sett på väldigt, väldigt länge... Jag såg asfalten! Den har man inte sett på år och dagar ju!
Och från varje hustak så rann det ner smält snö i form av små droppar, istapparna försvann bums dom också. Och från rännorna så sprutade det ut fullt med vatten. Våren är inte alls långt ifrån oss! Kanske dags att låta dunjackan vila ett tag nu? Det tror jag faktiskt, imorgon åker tygjackan på tror jag! Kanske tillochmed mina tygskor också åker på? Vi får vänta och se...

Nu ska jag äta upp min yoghur, kika på olika bloggar och byta om till ridningen (skippar nog långkalsongerna och den extra tröjan!).

Kommentarer
Postat av: Axelsina

Great Site thanks

2011-12-07 @ 12:28:49
URL: http://axelsina.blognext.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0