update från huvudstaden!

Igår när jag kom så gick jag och mamma till hotelrummet och chillade lite. Sedan gick vi till en sushibar några meter från hotellet, mumsfilibabba!
Efter det så bar det av till bion där vi såg Alice i Underlandet - jättebra film! Jättebra sminköses och stylister ;)
Dagen idag har sett ut följande:
God hotellfrukost.
Gick till Gamla stan, Rosenbad, Södermalm och Slottet
Fikade vid Södermalm
Åt lunch på Hötorgshallen
Shoppade hela 6 (!) plagg :D  (bilder när jag kommer hem imorgon kväll kanske)

Och nu sitter jag vid mammas dator och har ont i fötterna efter allt gående. Mamma gick ner till stan igen för att kolla lite själv, hehe.
Och om hon är riktigt snäll så kommer hon upp med lite chips och läsk snart :)

Hälsningar från Stockholm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0