storytime

Har precis käkat upp middagen som jag själv gjort ;)  Ni vet ju hur mycket jag tycker om att laga mat! Det blev potatis, kyckling också lite tzatziki på det - göttttt!

Tänkte skriva lite mer på sagan nu, tills klockan blir nio då det blir Andra Avenyn! Har faktiskt skrivit 5 sidor på sagan, och mer ska det bli (hur många sidor skulle det högst vara Sabina/Sandra/Elin?), behöver lite insperation nu bara.
Packa kan jag göra imorgon bitti, är ju inte speciellt mycket som ska med, och fotohumöret försvann direkt efter att jag skrivit ut det på bloggen tyvärr, haha. Men jag ska iallafall ta med mig kameran till Stockholm, så då blir det antagligen lite bilder!

Nu ska jag fortsätta att titta på Family Guy, eller så ska jag stänga av och skriva på sagan. Har inte riktigt bestämt mig...


Foto:
Vincent Skoglund


Kommentarer
Postat av: sandra

jag tror att det var runt 10 sidor som max..

2010-03-04 @ 11:14:06
URL: http://saandranormaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0