söndag

Fastnade framför sims igår som vanligt... Jag spelade Kenza och Aleks, haha ;). Och igår gjorde jag Isabella och Edward, dom skulle ha så stort hus som möjligt så jag hann inte spela dom. Så det är vad jag ska göra alldeles strax!

Det blev inge skridskoråkning igår! Wiho! Jag och kasper fick gå iväg och handla lite istället, ungefär lika jobbigt. Höhö. Men idag är det ju fint väder igen! Så idag blir det nog nånting... orkaaa, jag vill vara hemma och spela sims!

Blir nog inte så mycket blogging idag, jag har blivit en Simsnörd igen.....

Hare!

Juste, grattis till Anna Bergendahl som vann Melodifestivalen igår! Mina favoriter kom etta och tvåa, hur bra är inte det liksom? Jo asbra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0