sista dagen i stockholm

Pappas och kaspers tåg var försenat igår, tåget hade kört på en älg!? Hur ofta händer det liksom? Typ aldrig, nej.
Men dom kom runt nio, och vi hade bokat bord till halv tio. Så det blev en väääldigt sen middag igår, men lunchen var inte heller så tidig...
Vi åt iallfall på Jensen's Böf Hus, ett steakhouse som hade otroooligt kött :D  Dreglar ännu när jag tänkter på det... mmmmhmmm...

Nu har vi precis avnjutit ännu en god hotellfrukost, och sen ska vi röra oss mot Stureplan. Och kasper tänkte också shoppa lite, när han väl är här. Jag har shoppat nog (hoppas jag...). Tänker inte ta med mig plånboken iallafall, tar med mig kameran istället. Vädret är kanonfint! Riktigt vårväder, och snön från taket droppar ner på en vart man än går. Mamma fick en droppe INNANFÖR glasögonen igår, hahahah!

Vårat tåg går hemmåt 17.45 så vi hinner kika runt mycket här i Stockholm.
Hare bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0