S T O C K H O L M

Om ungefär en timme så sticker jag och pappa till Statoil för att köpa lunch, dricka, några tidningar och för att fylla på mobilen. Mina gratis sms försvann precis...  Ska fråga pappa lite snällt om jag kan få laddat med 150:-, så jag kan gå in på internet från mobilen min. (SABINA, KOM IHÅG ATT SMSA MIG :D)

Mamma har nog med sin laptop, så det kanske blir lite lite blogging på kvällarna. Men det är inte helt säkert.
Vi ska vara i Stockholm till lördag, vi åker hem vid halv sex tiden på eftermiddagen då. Och imorgon ska jag och mami shoppa runt lite, behöver en ny bikini och shorts eftersom jag inte hittade några bra förra gången.

Ha en bra dag!


Foto: Jag. Carl D och Stockholm på bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0