onsdag 17:e mars 2010

Soft dag i skolan idag må jag säga.
Började med att läsa i våra engelskaböcker, eller ja läsa och läsa...
1,35 timmes hål då vi gick till McDonald's och hade "lunchdejt" med Rickard, haha. Köpte mig en chickenwrap igen, så otrooligt good! :)   Kostar bara 20 spänn också liksom? Man måste ju bara älska den.
Vi skulle se på film, men vi gick byta rum 2 gånger, innan vi gick tillbaka till det rum vi började kolla på och där funkar den, haha. Vi såg på Billy Elliott. Trodde inte att den skulle vara så bra som den var faktiskt! Riktigt vacker och "riktig" film. Alla blev så sugna på balett, så vi stod och övade lite på busshållplatsen, hehe. Kändes nästan bra faktiskt? Haha.


Nu ska jag kika lite på teve och mysa med katten min.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0