movienight

Hade bara en lektion i skolan dag - engelska där vi läser (känns som vi läser på engelskan all the time...).
Tog bussen in till stan och gick till Ica och handlade lite godis till ikväll, då vi har filmkväll med klassen - mysigt!

När jag kom hem så satte jag på Hannah Montana the movie (visstvisst, hata mig nu allihopa...). Men den är inte så dålig alls tycker jag, fina låtar har den också. Sjunger med till dom jag kan (yeah I'm a nerd).

Nu ska jag sätta på spotify som jag inte har öppnat på typ två veckor eller nåt? Sen sticker jag ner till stan och åker vidare till skolan.

Kommentarer
Postat av: sandra

vi läser på engelsan all the time. :)

Jag gillar också Hannah Montana the movie! haha :D

2010-03-24 @ 15:40:02
URL: http://saandranormaan.blogg.se/
Postat av: bim

jo, okejdå, haha.

naajs sampi :D

2010-03-24 @ 15:42:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0