lonelyyyy, I'm mister lonelyyyy

Haha, men rubriken passar in bra på mig idag känner jag ;) .
Först lämnar 3 av våra 'gängmedlemmar' oss och sticker hemmåt.
Sedan när vi har bild så sticker den sista medlemmen också, så jag blir ensam kvar på bilden, buhuuu.. Poor me... Blev klar med kollaget iallafall, skulle jag nog inte blivit annars. Så det är väl det enda som vi tackar som för, ähum. Så vill jag tacka André och Petter som pratade så snällt med mig så jag nääästan glömde dom andra :)  .

Jag vet iallafall vem som ska få en bitchslap imorgonbitti :) hihi!

Nu ska jag tröstspela Sims....

Kommentarer
Postat av: sandra

hahhaha, drog elin också? :)

jag fick kinamat till lunch. det satt fint.

2010-03-18 @ 17:53:58
URL: http://saandranormaan.blogg.se/
Postat av: bim

jag åt jättegod chiliconcarne jag :)

2010-03-19 @ 16:57:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0