it's friday i'm in love

Började dagen med suuuperdryg gympa... Det var en hinderbana som man skulle springa typ trettiotolv gånger? Ja minst iallfall.
På engelskan tittar vi på Forrest Gump, kärlek till den filmen! Alltid lika fin och bra. Förstår mig inte på dom som inte har sett den? (Ja jag syftar på er SSE!).

Efter skolan gick jag till Ica och köpte chips (igen jag vet, men jag tränade igår och idag så så får jag :D) och en liten chokladgrejsimojs.

Kommer snart upp lite videos jag tycker ni ska kolla på!

Kommentarer
Postat av: bina

Jag har sett den, men det var stöööört länge sen ;)

2010-03-19 @ 16:28:58
Postat av: bim

du sa ju att du inte hade sett den, busunge...

2010-03-19 @ 16:58:26
Postat av: sandra

men äsch bim, nu har jag ju sett den!

2010-03-19 @ 18:50:11
URL: http://saandranormaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0