helg igen!

Sitter här och äter mellis - räkmackor och ett glas mjölk. Men det är inte bara jag som vill ha, katten följer varje rörelse jag gör med mackorna, haha. Han hoppade nyss upp på mitt skrivbord nu också... Han blir alltid helt galen när han känner lukten av räkor, crazy cat det där.

Innan jag kom hem så handlade jag hem lite middag tills ikväll. Det blev en stor sushitallrik! Mummmmmsssss... Och en chipspåse också, mummmmmmmmmmmmmmmmmmmmss...      :)
Bror och jag är ensamna hemma ikväll, då pappa och mamma ska iväg och "dansa" på Å. Egentligen får jag inte skriva att vi är ensamma hemma, för min kära lilla mor tror att det kommer krylla av massa folk här då. Haha. Men det har aldrig hänt, och kommer aldrig att hända - that's it. No big deal?

Nu ska jag äta upp mina mackor innan katten tar dom!
Ciao!

Kommentarer
Postat av: ELIN

ska på fest nu , men efterfesten blir hos dig :)

2010-03-12 @ 19:57:34
Postat av: bim

you wish huh? :D

2010-03-12 @ 23:01:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0