hejdå?

Nu sitter jag nyinsmord med mitt jordgubbsbodybutter och med en turban i håret. Ska strax borsta ut kråkboet och lägga mig till rätta i sängen och läsa några sidor.
Jag har ställt väckarklockan på 06.00 så att jag hinner klä på mig och fixa lite mackor att ta med på tåget. Det kommer en taxi och hämtar upp oss 06.55 som tar oss till järnvägsstationen där vårat tåg avgår runt halv åtta tiden tror jag.
Och om jag inte hinner blogga något imorgon bitti så ska ni veta att jag kommer sakna er jättemycket E, S och S!
Jag ska försöka komma ihåg att ni ska ha ett vykort var också ;)

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: bina

Ha det finfint så syns vi om ca 17 dagar! :D

<3

2010-03-26 @ 23:55:10
Postat av: bim

tack det ska jag :) <3

2010-03-27 @ 06:26:35
Postat av: sandra

Vi kommer att sakna dig också, B! :D <3

Ha det bäst, och sola lite åt mig med (:

2010-03-27 @ 08:59:46
URL: http://saandranormaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0