early

Gick ju som sagt upp vid sex, och när jag vaknar så märker jag att mina sidenkalsonger är helt kladdiga av blod. Min mens hade kommit. Den brukar aldrig aldrig vara försenad, men nu har den varit det två gånger i rad? Jag är iallfall glad att jag fick den nu, och inte nästa helg, när vi åker till Thailand. Så det tackar vi för.

Men har ju såklart ont i magen hela stalljouren och kan inte hjälpa till så mycket som jag ville. Men jag mockade och släppte ut alla hästarna iallfall. Och Cayenne den busen kröp under stängslet till de andra hästarna, hihi.

Nu är det vääärsta snöstormen utanför också. Faan! Jag som trodde våren var påväg? Där sprack mina drömmar då...
Nu ska jag trösta med lite... Ja ni borde veta vid det här lagret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0