2 days...

Nu är det bara två (TVÅÅ!!!!) dagar kvar tills vi far iväg till Thailand! Synd bara att vårat tåg går halv åtta på morgonen, alltså har jag ingen smskompis att smsa med... Får väl vara social mot min familj då, haha.

På matten idag så läste jag, lyssnade på radio och jobbade typ 5-6 tal? På två timmar... hehe, men vi har börjat med att läsa 20 minuter innan varje första lektion. Och min bok började bli så spännande så då måste man ju bara läsa vidare, right? Tror den får hänga med mig hela vägen till Thailand också. Hoho, lycklig bok det där!

Vi slutade ju som sagt vid elva, eller jag och Sabina gick vid tio i elva för att hinna med våran buss. Jag gick till Ica och köpte sushi till lunch. G-U-D-O-M-L-I-G-T är ordet!! Så jag gick hem och åt den och kikade på P.S. I Love You. Mysig film det där :)

Juste! Idag är det våffeldagen också! Pappa ska köpa med sig grädde innan han kommer hem, så att det blir 'riktigt'.

Jag vet att det har blivit väldigt klent med bilder på senaste tiden. Men jag har inte fotat på hur länge som helst? Men efter Thailand. Haha! Då ni, då kommer ni att klaga på att det är för mycket bilder tror jag, hihi! Men jag ska försöka ladda in lite mer bilder, ska nog ta lite på våfflorna om dom blir fina :)

Puss!

Kommentarer
Postat av: bina

Längtar efter bilderna därifrååååån :D Fota som en tok!

2010-03-25 @ 15:40:11
Postat av: bim

du aanar inte vad jag kommer att fota! jag älskar att åka utomlands just därför att man får ta massor av kort :D :D

2010-03-25 @ 15:42:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0