16

På engelskan idag så tittar vi fortfarande på Gudfadern.... Finns inga ord för den filmen, eller jo ett - SKITFILM!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Brukar sällan säga att jag hatar saker, men denna film alltså... fyfan.

Mamma och jag tänkte gå på Lady Gaga den 7e maj, men det var slutsålt så vi ska titta lite om när hon spelar den 8e. Synd bara att vi inte hittar någonting alls om det? Skit också...
Jag som var så lycklig imorse?

Imorgon ska jag till hudläkaren kl 9.30, sovmorgon ska jag få imorgon också :) Och på fredag! Det får mig på lite bättre humör iallafall, gr8. 
Nu ska jag ner till mamma och kolla om vi hittar något om den 8e maj.
Hare!


Hoppas hoppas...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0