100326

Nu har jag precis käkat lite middag. Det bjöds på kyckling och ris, det är väl ganska nyttigt eller? Fast den där paow säger att man ska skippa allt som har med kolhydrater att göra. Men man måste väl ha lite för att orka med? Typ pasta, ris, potatis och ägg och sånt? Näe, så det tänker jag inte sluta med iallafall.
Iallfall så har vi en sodastream hemma. Det innebär att vi kan göra hur mycket läsk vi vill, och när vi vill. Så nu har jag druckit ca två glas cola. Ajabaja. Och när jag och mamma ska se på Let's Dance finalen snart så bjuds det på glass.. Jag vill ju ha, men ändå inte?
Ahhh, ett riktigt i-landsproblem alltså! 
D'OH!

Kommentarer
Postat av: sandra

men ät, bim

2010-03-26 @ 20:03:06
URL: http://saandranormaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0