100322

Denna dag var nog inte min dag...
Började med att min polare tog en annan buss så jag fick åka själv (och hon med, haha), och bussen är såklart suuperfull och fastnar mitt i vägen på ett ställe. Så jag kommer lite lite försent. Sen när vi ska börja med datakunskapen så funkar ingenting för mig, jag orkar inte fråga hur man gör heller, så jag gav upp. Var helt enkelt för trött för att bry mig, haha, men sånt händer ibland faktiskt.
På mediakommunikationen börjar magvärken komma tillbaka och jag bara ligger i en soffa och inte gör nånting alls...
På gympan så har vi basketboll. Vi körde en lek där man skulle vara först till 5 mål, jag fick 2 mål på typ 10-15 minuter? HAHA.
Lunchen är pannkakor och nertrampat bajs, haha. Så det fick bli tre morötter för min del.
MEN på svenskan ska vi hitta en bok att läsa 15-20 minuter på varje lektion på en gång iallfall, yay! Och jag lämnar in massa svenska arbeten + ledighetslappen till henne.

Nu ska jag iväg och rida. Det sägs att jag ska få en stooor häst idag *gulp*

C U!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0