100315

Dagen idag har varit så otroligt flummig och onödig (känns som om alla dagar är det?).
På datakunskapen så photoshopade vi lite granna.
På gympan så hade vi jättejobbiga konditionsövningar... Men det gick ganska så bra faktiskt, det var bara Elin som var lite seg emellanåt ;)  hehe.
När vi 'åt' lunch så skulle Emelie (klasskompis) kasta sin loka med vatten i på Rickard, men gissa vem allt landade på då? Haha jo mig! Så nu luktar det jordgubbsloka om hela min tröja, inte mig emot?

Nu ska jag spela lite sims tror jag, sedan byta om och sticka iväg och rida en sväng.
Bye!










(jodå, såatte...)

Kommentarer
Postat av: Knutmagnhild

Advice about How To Lose Weight Effectively and Safely-Different Weight Loss Diets-Choose the Diet that Suits You.

2011-04-04 @ 12:56:44
URL: http://knutmagnhild.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0