100309 - tisdag

Idag när jag vaknade så var jag så otroligt trött så det var inte sant. Ändå så la jag mig halv tio igårkväll (hade en jättedryg ponny som inte ville nånting >.< haha förlåt rosman (a) ).
Men efter lunchen så blev jag genast piggare/övertröttare och började göra några karatesteg, haha jag vet inte vad som flög i mig där riktigt...

På MPRen så ska vi filma en musikvideo. Och jag hade tagit med mig solbrillor, brunkräm och solpuder eftersom att Petter skulle vara lite solbränd haha. Så jag satte på honom fullt med solpuder och han såg riktigt solbränd ut faktiskt, haha, men så fort vi skulle gå nånstans så täckte han för hela ansiktet, stackarn hahaha! Men nu är vi klara med musikvideon iallafall, det är bara klippningen och musiken kvar - grejt!

Gick lite på stan med Kendra efterråt. Gick till Hemköp och köpte en Ben&Jerry's som jag sitter och njuter av nu...mmmm.....  Träffade på två stycken från min förra skola - Caroline och Towe! Det var trevligt :) Har inte sett dom sen i somras, tråkigt.

Nu ska jag fortsätta att äta min fiskmat!


Foto: Jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0