100303

Imorgon ska jag åka buss till Stockholm som ni vet. Jag tänkte låna pappas laptop för att ta med mig på bussen, tre timmar är ganska lång tid för mig... Och nu när jag skulle testa den så funkar den inte alls... Finns inget nätverk, så jag kan inte gå ut på internet, skit. Så pappa har lovat mig massor av tidningar imorgon :):)  
Plus att vi köpte en bluetooth-sak igår så nu är min mobil fullproppad med ny musik, yiho! Måste ha varit flera månader sen jag laddade in ny musik i den? Hm..

Idag ska jag plugga, så jag har det gjort. Packa lite till Stockholm och träna lite känner jag. Men det får inte bli så mycket armövningar, då jag har ont i armen efter sprutan igår... Men med ett rosa Hello Kitty-plåster känns det lite bättre, haha. Kanske blir att fota lite också om jag har tid? Ska ju inte skylla på vädret iallfall, muma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0