1 vecka kvar

Som ni antagligen redan har ränkat ut så satte jag på Sims och har setat där nu ett bra tag, så nu tyckte jag att det passade bra med en bloggpaus.
Läste nyss Kenzas blogg och såg att hon hade köpt en likadan jeansskjorta som mig, och för några dagar sedan samma skor som mig? Hur bra smak har jag liksom :D hihihi.

Om en vecka sitter jag antingen på flyget eller i THAILAND!? Vet inte riktigt när vi kommer fram och så. Jag kan knappt bärja mig, vill bära linnen, shorts, bikini och bli brun NU! Behöver köpa lite grejjer innan bara, men det fixar sig nog hoppas jag.

Imorgon har jag stalljour på min ridklubb. Jag har morgonjour (vilket är det jobbigaste...). Man ska vara där 07.00, det tar en halvtimme att åka, alltså måste jag gå upp runt 06.00... Jippie! Någon som vill byta morgon med mig imorn?

Nu ska jag ner och äta lite 'Karins Lasagne' tror jag.

Ha en trevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0