1 day

Åååh! Nu är jag nästan helt klar med packningen! Har bara det som jag kommer använda imorgon kvar. Typ tandborste och sånt, ja ni vet.
Köpte hem en chipspåse hem också... Ajabaja bim! Men har gjort 150 situps idag så dom borde vara borta, ey? Njaa.. får nog bli lite fler ikväll ändå... Jag har blivit väldigt kroppsnojig på sista tiden. Fast det känns som om jag har köpt hem en chipspåse varenda dag nu! Haha, brukar aldrig göra det. Men när man har pengar och går förbi ett Ica varje dag då liksom dras man in. Nästan lite läskigt faktiskt?
Men nu har jag knappt några pengar kvar, så nu KAN jag inte köpa något gott - puh!
Men jag känner min familj... Imorgon på arlanda kommer vi shoppa loss på godis och så till resan. Men jag vill bara ha tidningar och tuggumin då. Då ska jag säga nej! Och jag ska säga att vi inte behööver äta efterrätter varje dag. Bara på våra födelsedagar kanske (min och mamis). Ja, för då måste man ju fira lite iallafall :)

Nu ska jag dricka lite vatten och öppna fönstret till mitt unkna rum!


Koh Chang here we come!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0