You gonna find someone new, I really hope you do. 'Cause I love you.

Idag vaknade jag vid tolv. Jag somnade halv ett tror jag... Shit jag sov nästan i tolv timmar? Hur gick det ihop egentligen? Var nog eftersom att jag inte kunde äta igår som jag blev så kraftlös och orkade bara sova.
Idag vet jag inte vad jag ska göra. Jag åt nyss lunch/frukost - ett glas apelsinjuice. Fick frukstansvärt ont i mage på en gång, inte kul. Jag som tänkte cykla runt Varpan idag. Men det kanske blir så om jag orkar. Annars tänkte jag gå ner på stan och shoppa lite, men jag vet inte riktigt om jag känner för det heller...
Och imorgon bitti flyger familjen till Norge - Tromsö och firar midsommar. Mamma säger att det ligger ganska norrut, alltså blir det kallt. Kul!!! Eller inte... På midsommar ska man ju ha klänningar och blomsterkransar och sånt. Okej, kransar kan man väl ha på sig, men ändå. You see what I mean...
Och alla andra ska till Dössberget och kika på Hoffmaestro och så. Jag vill också :(
Depppp....

Kommentarer
Postat av: binaaaaaa

Jag somnade halv sex och vaknade elva :D

2010-06-24 @ 13:36:44
URL: http://sweetyes.blogg.se/
Postat av: Anonym

Halv sex imorse alltsååå :OOOOOOOOOO

2010-06-24 @ 13:36:58
Postat av: bim

good work binaaaaaaaa :D

2010-06-24 @ 14:42:07
URL: http://bimwedbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0