where are you?

Alltså soleeen vart är du någonstans!? Det är vi som har semester, inte du. Så pallra dig hit nu med det samma och skänk lite glädje och värme.
Tittade nyss klart på Seven Pounds. Vet inte riktigt vad jag tycker om den, men den var vacker och fin på något sätt ändå.
Innan det så hade jag übertråkigt så jag gick ner och bakade en kladdkaka, har inte bakat på flera år känns det som. Den blev ganska lyckad för att vara jag som bakat den faktiskt, haha. Ska nog ner och ta en till bit, så snart mammas 'kund' har gått därifrån.
Ååh, jag vill ha torsdag nu! Grillning med tjejerna (hoppas jag). Elin träffade jag ju igår, men dom andra brudarna har jag inte träffat sen i torsdags/fredags så jag börjar sakna dom lite nu <3
Och då SKA det bli fint väder, för det har jag bestämt. Or else...

Kommentarer
Postat av: binabina

Lima har stulit solen :)

Jaaaaaa torsdag <3

2010-06-15 @ 16:02:17
URL: http://sweetyes.blogg.se/
Postat av: bim

så du kommer? :D <3

jaaaa.. men ta hit den då!

2010-06-15 @ 16:19:59
URL: http://bimwedbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0