Tromsø

Imorgonbitti klockan sex ska vi alltså gå upp har jag fått höra. Planet tror jag gick halv tio eller nåt. Jag tittade på kartan vart Tromsø låg, och såklart så ligger det nästan högst upp i hela Norge. Där det är kallast alltså... Tittade på yr.no och där dest stod att det skulle vara regn i några dagar och 9-15 grader. Hur kul låter det på en skala? Juste - INGENTING! Fifaaan.. kan inte någon komma och kidnappa mig nu? :) Sabina? Elin? Sandra? Ni får en tia!
Ätit har jag inte gjort heller, eller jo ett glas godmorgon juice som sagt. Ska kanske äta lite middag snart, men jag orkar verkligen inte. Är helt sjukt depp... Vill inte vill inte alls!

Kommentarer
Postat av: Anonym

JAG KAN KIDNAPPA DIG GRATIS!

2010-06-24 @ 20:59:52
URL: http://sweetyes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0