torsdag

Eftersom min mpr grupp inte hade gjort klar våran musikvideo så fick vi göra en liten snabbis idag i skolan. Vi gick ungefär 10 meter utanför skolan och bara filmade lite sol, gräs och lite blommor, haha. Men det blev faktiskt helt okej!
Och på bilden så gjorde jag och Elin klart våra vårbilder som vi (jag) klistrade upp på ett svart papper och satte upp. Juste, det var sista bildlektionen, så när vi gick så sa hon "Glad sommar!". Det fick en att tänka lite. Det är faktiskt sommar hörni! Om en vecka har vi sommarlov!! Hur sjukt är det inte?
Imorgon blir det Falukalaset + RixFm-festivalen med Sandra! Weho!


Jag och Elin steker som fäään i skolan

Kommentarer
Postat av: sandra

du glömde att skriva godisregnet...

2010-06-04 @ 08:23:37
URL: http://nansemumsebums.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0