Too Far Gone

På planet till Trondheim igår så hamnade jag och mamma en kille som var lite sådär småfull, haha. Han snackade med oss nästan hela tiden, han pratade norska och pratade lite sluddrit pga av alkoholen så jag fattade nästan aldrig va han sa, haha. Men helt plötsligt så säger mamma att han har sagt att jag var söt. Haha jag bara ler och kollar tillbaka på honom. Han ger mig en tumme upp och en slängkyss och sträcker fram handen till mig och sa nånting jag inte förstod. Sedan berättar han för mamma att han har ett band som ska till Trondheim och spela. Hela bandet är på planet men dom sitter inte tillsammans. Mamma frågar varför dom inte sitter tillsammans. "För vi hatar varandra" svarar han, haha.
Sedan frågade han vart vi skulle och blablabla, att han skulle följa med oss hem och sånt haha. Skön kille, synd bara att jag inte förstod ett piss av vad han sa nångång haha. Mamma fick vara lite tolk för mig. Mamma frågade också när bandet startades och han sa 93. Kul att han stöter på en som föddes då hans band bildades liksom, haha. Men han var skitsnygg så om jag skulle vara liiite äldre så ja, vem vet vad som hade hänt hehe :).
Bandet heter Too Far Gone, hade aldrig hört talas om dom förut. Men nu när jag kollat runt lite så såg jag att dom var riktigt kända. Deras plattor finns att köpa på cdon.com, dom har 7 album på spotify och dom fanns på youtube:

Det var alltså sångaren som snackade med mig, haha. Men han är skitful (förlåt) i denna video. Nu har han klippt sig och färgat håret. Såg nu att han är född 81. Lite gammalt för mig då tyvärr...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0