tisdag 8:e juni

Åh vilken mysig dag det har varit idag! Började med att hela klassen (+ massa andra) träffades på Magasinet. Vi gick runt och kollade på en utställning som hette City Signs. När han som 'gjort allt' skulle prata och visa lite videor så höll jag på att somna dock... Är inte van vid att gå upp 07.00... Kommer sova riktigt gott på fredag hoppas jag = SOMMARLOOOV!!


City Signs


Aja. Efter det skulle vi gå till American Take Away, men dom öppnade klockan 11 och klockan var halv. Så vi gick in på Hemköp och jag åt Sabina smygåt 'liiite' nötter hehehe. Och till slut så öppnade pizzerian och vi satt där och åt en god men väldigt mättande lunch.
Sen var det dags att ta bussen ut till Bjursås, till våran lärare Glen. När vi kom dit så såg vi först bara ett tomt hus med massor av högt gräs. Och till slut kom Glen ut och hälsade oss välkomna och började att ta ut stolar och sånt. Och sedan kommer han ut med en hel soffa också! Haha lilla goa Glennis!
Och Glen visade oss hur man drejar och några provade på. Det är inte så lätt alltså. Inte för att jag provade men det syntes långa vägar...
Sedan bjöds det på fika och annat gott som hans dotter hade bakat. Och efter vi varit där i några timmar så kände vi att det var dags att åka hem så vi tog bussen hem. Jag gick runt lite på stan med Elin som väntade på sin buss, jag stack hem, tog lite mellis och nu sitter jag här :)


Påväg till Glen

Hela klassen på gården haha

Rickard hittade en liten minigura!

Och (lill)Micke ville se ut som Jason Mraz!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0