summer

Jaha. Då sitter man här färdig och klar. Jag vaknade och gick upp tio över sju istället för 7.30 som alarmet stod på. Men lät det om alarmet då? Nej inte ett dugg. Fast jag hade ställt på ON och jag såg att klockan var framme på skärmen. Men icke sa nicke, 7.31 hördes det fortfarande ingentint - bra alarm! Not...
Angående att den cpar så tror jag att jag har råkat ta bort hela minneskortet på 4 gb........ Men vafan så lätt kan det inte vara att ta bort det? Har aldrig kunnat gjort det förrut, och om det ska vara så lätt att det finns att välja på menyn så är dom ju helt puckade i skallen HTC. Vem vill kunna ta bort hela minneskortet liksom? Nej juste, ingen!!!!!!! Jag och pappa ska gå till The Phonehouse idag igen och försöka fixa det. Vill ju liksom kunna smsa och ha nya kontakter?

Förlåt men jag blev så jävla pissed off när det stod att minnet var fullt och jag visste att jag hade 4 gb...
Snart ska cykla till skolan. Idag är sista dagen vi är MP1A, känns lite trist. Och MP2A låter bara fult, jag vill heta MP3A på en gång :)
SOMMARLOV HERE I COME!!

Kommentarer
Postat av: binabina

Haha vad menar du med att du skulle "tagit bort minneskortet"? :o

2010-06-10 @ 15:09:43
URL: http://sweetyes.blogg.se/
Postat av: Madde

Hejhej:) har gjort ett inlägg om sex and the city tjejerna:) Va gärna med och delta om vem av tjejerna du är, kan bli en kul grej:) tack på förhand!

2010-06-10 @ 15:30:08
URL: http://madeleinebjornlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0