SOMMARLOV!

Sommar, sommar, sommaaaar! Äntligen har vi fått det efterlängtade sommarlovet. Känns dock nästan lite tråkigt att vara ifrån klassen, vännerna och så. Ettan har gått helt sjukt snabbt, eller är det bara jag som tycker det?
Wellwell, om 9 veckor och 2 dagar är jag tillbaka i skolbänken och kommer tänka "varför saknade jag det här för?". Men det är så det ska vara!

Efter uppvisningarna i sporthallen så cyklade jag hem snabbt som sjutton. Hämtade far min och vi åkte ner till The Phonehouse för att visa min konstiga mobil. Dom förstod inte heller var det var för fel. Men dom sa att jag skulle skaffa ett Halebop kontantkort istället. Så det är det vi väntar på nu, men jag har kvar samma nummer som tur är. Och nu tog mina gratis sms slut också, toppen...
Efter det så mötte jag mina dudes på Ica och vi köpte lunch, satte oss vid ån och åt och hade trevligt. Jag åt sushi som alltid innehåller en stor bit wasabi (som jag alltid petar bort eftersom det är såhääär starkt). Men Elin trodde att det var en avokadobit så hon ville ha. Visst fick hon den, hon tuggade och bara skrek ut "Ähhähähähääää!!!". HAHAHAHAHAHA! Och efter den roliga stunden så vart alla väldigt flummiga haha. Blev nog en del jättevackra kort :) Ska sno några av mina dudes senare!
Men efter det så stack vi till Kålgårn. Dom hade tänkt att bada, men vädret tillät inte riktigt tyvärr.. Så vi bara satt och pratade istället. Och nu är alla påväg hem skulle jag tro.
Men just nu vill jag bara att The Phonehouse ska ringa mig eller pappa och säga att vi kan komma ner dit och checka läget. Vill att min nya mobil ska funka NU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0