sleepy

Åh GUD va skönt! Har precis sovit från klockan tio (hade stalljour som började 07.00 och jag kom hem två...) till fyra. Hade egentligen tänkt att bara sova nån timme men jag var så sjukt trött så jag sov liiite till hehe.

Gårdagen igår var supertrevlig! Träffade massor av snälla och rolig människor. Kollade lite på Ebba Gold när dom spelade, försökte att sjunga med så mycket som det gick. Hoppade upp och ner och bara skrek. Vi fick ont i fötterna ett par gånger så vi satte oss lite här och var, men det var ju poliser och nattvandrare överallt så det var inte länge man fick sitta.
Och när jag skulle hem så följde Joel och Sabina med på vägen, så jag slapp gå själv - tack för det!





Therése råkade trampa sönder Elins glasögon, haha fyfan va det va roligt! Skrattade så jag grät!

Bilderna kommer från Elins blogg, Sandras blogg och Sabinas blogg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0