Regn regn och åter regn...

Jag känner att vi har lov, men vart tog sommarn vägen nu då? Den får la komma snart tycker jag...
Gårkvällen var trevlig faktiskt. Mycket hälsinggårdsfolk som man inte har pratat med alls eller inte pratat på väldigt länge bara. Mys.
Vi hamnade först nånstans på Trotzgatan, men sen blev alla (tror jag) utskickade och då stack vi till stora torget och satt där och pratade och hade trevligt bara.
Och vips blev klockan två och dom flesta drog hem. Joel och Oskar gick med mig hem så jag slapp gå ensam, det tackar vi för.
Jag kom hem, tvättade mig, bytte om och slängde mig i sängen och somnade bums. Åååh, det är en sån härlig känsla att vara sådär trött. Att inte ligga och tänka på allt och alla, utan bara lägga huvudet på kudden och svepa in i drömmarnas värld.
Min kontaktlärare Glen skrev nyss på facebook att det är krukväder, men jag tycker att det är kukväder jag :)


Kommentarer
Postat av: binabina

Alla ettor blev utskickade iallafall :)

2010-06-12 @ 20:47:45
URL: http://sweetyes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0