phone

Har blivit lite småsugen på en ny mobiltelefon. En touch den här gången. Min mamma skaffade en ny telefon för nån vecka sen, en Xperia - sååå coool!
Har kikat runt lite idag och hittat en liten och söt touchmobil från märket HTC. Inte var den så farligt dyr heller. Kostar 1599:- från The Phonehouse. Så jag och min far ska ner och kolla på den imorgon efter plugget.
Så här ser den ut:


Kameran har 3 megapixlar, men det har min nuvarande också och det blir ju hyfsade bilder med den. Vill inte ha med för mycket heller, eftersom jag helst vill fota med min systemis :)
Den är 10,5 cm hög och har 2,5 tum skärm = 8 cm skärm. Låter nästintill perfekt storlek för lilla mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0