onsdag

Hejhejhallå dagboken...

Elin drog för en stund sen. Skulle hem och göra sig lite fräsch efter att hon sovit här, solat här i typ 1-2 timmar plus lilla promenaden runt kålgårn.
Själv känner jag mig inte sådär asfräsch jag heller...Ont i magen, trött i ögonen och jag borde träna men jag klarar verkligen inte av det med min mage. Så den får se ut som en jävla bulle hela dagen, blä.
Och vädret idag har ju varit hur gött som helst! Mina vita linjer blir vitare och vitare för varje gång :) weho!
När jag och Elin låg ute på studsmattan och solade så höll jag min hand bredvid hennes lår och jag såg ut som en kines bredvid hennes albinohud, hahaha. Men jag är typ inte brun, jag är mer kines-thailändare-brun om man kan säga så haha.

Hadeee!

Kommentarer
Postat av: sandra

Jag har en fråga bara... Blev din vita rand vitare? Hur satan gick det till?! Säker på att du inte blev brunare? ;) hihihihiihih /binaaaaaaaaa

2010-06-24 @ 01:23:12
URL: http://sandrampersson.blogg.se/
Postat av: bim

men dom ser ju vitare ut eftersom jag har blivit brunare ;) så båda har rätt binaaaaaaa :)

2010-06-24 @ 13:08:27
URL: http://bimwedbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0