onsdag 2010-06-30

Ja ni, idag var det inte alls lika fint väder som igår. Men det såg jag ju i förra inlägget. Wellwell, regn är väl bra emellanåt...

Mamma väckte mig tio över tio idag och sa att städarna kommer. Så jag skyndade mig och klädde på mig, gick på toa och gick ut och satte mig i trädgården för att inte vara till besvär haha. Satt där i nån timme med mamma. Sedan kom bror ut och ville ha med sig mamma ner på stan, så då gick jag in och tittade på teve där nere. Sen kom en av städarna ner och sa att hon hade gjort sönder en liten prydnadskatt..igen haha. Men det är ju coolt om man får cash för den :-) hehehehe
Sedan kom mor och bror hem och städarna blev klara, och nu sitter här och lyssnar på musik. Önskar att det inte var nå P&L eftersom mina älsklingar är där och jag ska inte dit... Och i helgen + nästa vecka ska vi ut till våran sommarstuga och lite senare ska vi till Göteborg i några dagar (hoppas inte på fööör länge...).
Fast det kanske är bra haha, eftersom att jag borde jobba lite mer... Men ändå, friends are friends right? Har inte solat på ett tag nu, så det får bli morgondagens grej!
Hadeeee!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0