O.C

Gårkvällen igår var hur mysig som helst verkligen. Brudarna kom hem till mig först, vi gick till willys och handlade lite läsk, chips och engångsgrill. Grillning igår måste ni ha varit den lyckade grillningen ever, tack Elin för det!
Sedan körde vi sanning och konka, eller nej, bara sanning förresten.
Sedan fick jag sms av mor min som sa att huset var ensamt och vi gick till mig och körde singstar. Jag och Elin vi kan det där vi! Fyfan va vi äger!
Sedan blev vi sugna på minigolf så vi drog till slussen på cykeln. Och tur som jag har så fick jag punka på min cykel... Men jag märkte det på vägen hem, så jag fick stanna vid Friskis och gå därifrån. Har aldrig fått punka på min cykel förut, men man kanske inte ska skjutsa någon på pakethållaren så långt som till slussen, hehe.

Nu ska jag kolla på O.C för första gången. Är faktiskt riktigt bra, även fast jag bara är på 4:e avsnittet. Bilder från igår kommer upp nån gång idag, sitter på pappas laptop just nu och orkar inte flytta mig ifrån sängen :)Och idag är det Sushi-dagen så jag och mamma ska ner på stan och äta sushi-lunch om en timme eller så - myyys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0