NEW

Jajamensan! Kom hem med den lilla sköningen i ett par inlägg under :)
Eftersom att det är en HTC så är alltid väldigt nytt. Den sitter och läser in SIM nu eftersom att inga kontakter blev sparade. Men när jag ska skriva in en ny kontakt så försvinner den på en gång :S   Om nån av er har en HTC så får ni JÄTTEGÄRNA hjälpa mig :):)  Really need it... Den har läst in sim-kortet nu i typ en halvtimme, och mer ska det väl bli... suck... Aja, jag får väl testa mig fram antagligen.
Juste. När jag köpte den så fick jag 4 Gb till, men när jag ska skicka sms så står det att minnet är fullt? Wtf liksom.. Åh jag som skulle vara glad över en ny mobil!

Kommentarer
Postat av: binabina

JAG SKA KOLLA IN DEN IMORGON JEEE :)

2010-06-09 @ 19:44:18
URL: http://sweetyes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0