måndag

Jaha, då var det måndag igen då. Men ingen vanlig måndag, utan första måndagen på sommarlovet! Alltså inget plugg att gå till, ingen långbacke att cykla uppför till plugget - sååå skönt.

Vid ett-tiden kom Elin hit och vi gick till Kålgårn. Dom på vädret hade lovat fullt med sol idag, därför tänkte vi gå till Kålgårn och solade. Men istället blev det skitkallt och molnigt. Men vi gick till Kålgårn ändå, och låg under handukarna eftersom det var så kallt haha.
Efter ett tag kom Joel och Oskar och vi bestämde oss för att spela minigolf idag igen. Tänker inte säga resultatet idag heller, men jag kan säga att att det gick inte lika bra för mig idag som det gick igår...
Tiden gick och gick och vips så blev klockan tjugo över fyra och jag skyndade mig hem och bytte om till ridkläder. Pappa skjutsade mig och jag var sådär lagomt pratglad. Full fart hela dagen, och inte mat i magen (haha vilket rim!) så jag var urtrött.
När vi kom hem så hade mamma gjort lax, potatis och sås så då blev jag på bättre humör. So now I'm happy :)

Imorgon får vi se vad som komma skall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0