måndag 7/6

Första 'lektionen' så fikade vi. Det var mysigt med hela klassen och alla pratade om allt möjligt. Läraren bjöd på kaffe och kakor. Jag hade mig mig en mandarin eftersom jag inte hann äta någon frukost innan.
På idrotten så hade vi brännboll igen, och vet ni? MITT LAG VANN IGEN MED 2 POÄNG!!!! Prick 100 poäng fick vi! Det var bara för min varvning och för min kukeliku-boll, jag lovar.

Efter det så stack vi ner på stan och väntade på mösspåtagning. Sedan började det. Och FYFAAAN vad jag vill ha om två år! Gå runt med alla kompisar/klasskompisar, ha studentmössor och bara skrika hur högt som helst! Åh, allihopa började längta som sjutton tills om två år... Men eftersom detta året har gått sjukt fort så hoppashoppas jag att dom två åren som kommer nu också ska gå fort!

Har precis ätit upp min sushi som jag köpte med mig hem. Varken mamma eller pappa är hemma idag så det är bara jag och brorsan som är hemma. Det betyder att vi får ta mat själva då.
Shoppade faktiskt lite på stan också! Har inte shoppat på flera veckor - good job Bim! Inte för att det var så mycket ändå: ett turkost nagellack, vitt nagellack (ska bli mycket populärt nu säger dom, hehe) och ett par svarta 'cykelbyxor' med spets längst ner.

Nu ska jag kolla in fejjan lite!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0