lördag

Aahh.. vaknar alltid så extremt tidigt när man lägger sig sent. Hur går det ihop egentligen? Kan inte någon utbildad människa berätta det för mig?
Igår så drog jag ner på stan och träffade Sandra och Elin. Vi drog till Kristineparken (den heter inte så va? haha), kollade runt på karusellerna = FYFAN! säger jag bara... Vi kollade på dom som satt i karusellerna och skrek som små grisar, haha. Det var nästan så man tyckte synd om dom!
Efter ett tag stack Elin och Lina kom istället. Jag köpte en liten ballong innehöll helium. Hahahaha det är så fruktansvärt roligt!
Sedan drog vi oss ner på scenen och inväntade RixFm-festivalen! En gigantiskt bildbom kommer efter jag har redigerat bilderna och sånt.
Efter det så stack vi till parken igen, kollade karusellerna igen, gick och kissade, satte oss på bryggcafét och pratade med trevliga 94:or, haha.
Sen blev Sabina hungrig så hon köpte nåt bröd av nåt slag? Men då orkade inte jag längre så jag stack hem :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0