kalles kaviar

Hejhej Monica!ost (hahaha vem fan skrev ost!?) 
Sitter i elins säng just nu medan hon kör lite striptease för mig, eller nej vänta. Hon klär ju faktiskt på sig, det va igår det va ;) Ursäkta mig, hehehe...
Igår cyklade jag iallafall ända upp till Elin, älskling varför måste du bo på ett berg?
Dom bjöd på grillat, strippes, beasås och ost-med-svampstuvning-i, göttt! Efteråt fick vi jordgubbar och grädde. Vi slog på teven och bytte lite mellan She's the man och Bröllopsmiddagen.
Sedan började O.C-maratonet. Vi blev sugna på chips så vi skulle gå ner å fixa det. Elin var pinknödig så hon stack på toaletten och jag kikade runt lite på deras tomt. Och vad ser jag? Jo jag ser en igelkotttttt! Vi döpte honom till Igor :)   Han fick lite kattmat och sedan började vi att titta på O.C, alltså utan Igor.
Vi kollade till klockan tre ungefär, och nu ska vi ta lite frullerulle. Hadeee!
Morgonsnygga vi vet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0