insekter

Det blev inte så mycket stek som jag ville. Så fort jag hade lagt mig till rätta så kommer det en hel armé med flugor och andra insekter. Jag brukar ju annars ligga på studsmattan, men nu var solen inte där så då la jag mig i gräset = bad idea. Så jag kom in för typ en timme sen. Har precis lagt ut mina skor på tork så dom hinner bli torra tills imorgon. Ska ner och fixa middag lite senare. Eftersom att det är sommar nu (har jag bestämt), vad passar bättre än en kall och god kycklingpastasallad? Hela familjen älskar pastasallader så det är det vi brukar äta varje dag på hela sommarlovet, haha. Och på kvällen så grillar vi. Fyfan vad jag vill ha grillat just nu.. Så vill jag ha fredag och lördag också! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0