I wan't to be a billionaire, so fuckin' bad.

Elin drog precis iväg på sin rosa kärringhonda, så nu sitter jag här ensam och ska strax packa upp lite av det jag shoppade idag. Blev ett grön-blått linne från Gina och ett svart linne/klänning från H&M. Tänker inte ta kort på det, då det inte var så intressanta saker :)

Dagen började med att våra städare kom och städade huset (nähä?) så jag, mamma och bror fick sitta ute och äta frukost. Men det gick ju bra just idag, eftersom solen har kommit hit!! 
Sedan kom Elin hit och städarna drog och vi gick upp till mitt rum och körde SingStar - så fuckin' good! Körde både på Svenska Hits och 80-tal, detni!
Efter ett tag orkade inte våra röster nå mera så vi gick ut och sola en stund. Låg där i gräset och chilla lite med musik och massa kryp, blä.
Sedan blev vi hungriga så vi beställde en pizza och satte oss i en park och åt och hade hur trevligt som helst! Vi hade lite tid över så vi gitta ner till staden och jag shoppade lite, Elin ville men hon har inte pengar än...
Efter det kom vi hem och vi märker att ingen är hemma, och jag har ingen nyckel - grejt! Men som tur är så kommer pappa hem efter nån kvart eller så, och låser upp för oss. Så Elin hämtade sin väska, snöt sig sen bar hon iväg hemåt.
Och nu längtar jag tills imorgon då jag ska träffa mina favoriter igen! <3

Kommentarer
Postat av: binabina

"...Elin hämtade sin väska, snöt sig..." hahaha :D

2010-06-16 @ 18:23:26
URL: http://sweetyes.blogg.se/
Postat av: bim

men hon är ju snordrottningen föfan! :)

2010-06-16 @ 19:50:41
URL: http://bimwedbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0