I said it's too late to apoligize

Sitter och sjunger Apoligize just nu. Jag har båda låtarna, en där bara One Republic 'är med' och en med Timbaland. Om jag ska välja så är nog One Republics bäst, mycket mer känsla.
Ska hem till kära Elin ikväll. Vi ska grilla, (eller hennes far ska), ha O.C maraton, äta chips och förhoppningsvis sjunga lite hoppas jag? Det kommer att bli legen - wait for it - dairy!
Har nyss målat naglarna i mankyr-färg också, blir bättre och bättre med vänsterhanden faktiskt. Det dåliga är väl att man är så sjukt rädd om naglarna nu, haha. Även fast jag har målat i typ tre lager så jag vet att det sitter som berget...
Nu ska jag nog sjunga lite till, och sedan ska jag nog ner till mamma som sitter och kollar på bröllopet.
Hade!


I'm holding on your rope, got me ten feet off the ground

Kommentarer
Postat av: binabina

Va ni har mys hela tiden :(

2010-06-19 @ 18:54:20
URL: http://sweetyes.blogg.se/
Postat av: Elin

men vafan ska man göra då? :( du får ta och komma hit bebe <3 / Bim

2010-06-19 @ 19:37:14
URL: http://fladdersvinet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0